Bredbånd er ikke alltid så enkelt...
I bedrifter, på hytter og i vanlige hjem rundt om i hele Norge sitter det helt vanlige mennesker som er frustrerte fordi bredbåndet ikke fungerer som det skal.
Dette med bredbånd og Internett viser seg nemlig å ikke alltid være fullt så enkelt som selgerne sier.
Problemene starter ofte allerede før man velger hva slags nett man skal ha.
For det kan være vanskelig å orientere seg, og man vet kanskje ikke hvordan ulike teknologier og produkter skal sammenlignes for å forstå hva man bør velge.
De virkelige problemene
Hva verre er - først etter kjøpet er gjort kommer de virkelige problemene til overflaten.
For eksempel:
- Det er ikke alle som klarer å koble opp utstyret selv, noe som fører til alle mulige slags problemer og frustrasjoner
- Kanskje blir man lovet en hastighet, men opplever at man ikke får den hastigheten likevel fordi leverandøren skylder på lang avstand til telefonsentralen eller for dårlig kvalitet på telefonlinjen (de kunne jo sjekket dette før de solgte til deg?!)
- Kanskje kommer det også uventede gebyrer på regningen
- Eller så følger simpelten ikke leverandøren opp slik de skal, slik at det rett og slett ikke virker
Og alt dette gjør at du må bruke tid og energi på å vente både i telefonkøer og på feilretting ved jevne og ujevne mellomrom.
Vi skal ikke engang begynne på hvilke andre frustrasjoner og konsekvenser dårlig bredbånd kan gi deg. Du vet det allerede.
Akkurat som deg, trenger vi også at ting virker, enten det er hjemme, på hytta eller på jobben.
Det verste som er, er når ting ikke fungerer.
Skaff deg noe som funker
Hvis du også er lei av nett som ikke fungerer og vil ha noe som funker, så legg igjen navn og kontaktinformasjon i skjemaet, så vil noen ta kontakt med deg: