!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0';n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script','https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '2014454605448880'); // Insert your pixel ID here. fbq('track', 'PageView'); $(window).on('load', function() { var _dcq = _dcq || []; var _dcs = _dcs || {}; _dcs.account = '8209758'; (function() { var dc = document.createElement('script'); dc.type = 'text/javascript'; dc.async = true; dc.src = '//tag.getdrip.com/8209758.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(dc, s); })(); });

Hva er god kundeservice for deg?

Det er mange måter å ta vare på kundene på. Monsternett har fire punkter vi forsøker å leve opp til.

Det viktigste er selvsagt å ha svært gode produkter og tjenester, men god kundeservice er også viktig, for mange kunder har spørsmål.

Uansett hva grunnen til spørsmålene er, er det fire ting vi i Monsternett er svært opptatt av.

1. Vi skal alltid være positive og blide

Kundene er det viktigste for oss, og de er grunnen til at vi eksisterer.

Vi skal alltid hjelpe kundene. Og for å finne ut av ting sammen er det utrolig viktig at vi fra Monsternetts side er positive, imøtekommende og smiler.

Kundene skal føle seg trygge hos oss.

2. Vi skal være raske

Vi i Monsternett forstår at dersom noen opplever et problem er det viktig å få svar så fort som mulig. Vi etterstreber å være raske, og sørge for at kundene våre skal slippe å vente.

3. Vi skal gi gode svar og løse problemene

Det hjelper å være positiv og blid, og i tillegg hjelper det at vi er raske, men dersom vi ikke klarer å gi gode svar og løse problemene-  ja, da er vi like langt.

Kunnskap er en viktig bit av god kundeservice.

Men, det mange kanskje ikke tenker på, er at vel så viktig er hvordan kundene kan nå oss. Hvis vi er utilgjengelige, da hjelper det lite at vi er positive, raske og gir gode svar.

4. God kundeservice handler om tilgjengelighet

Vi har lagt opp til at alle kan nå oss på forskjellige måter:

* via telefon
* via Facebook
* via epost
*via kontaktskjema på vår hjemmeside
*ved å besøke oss på kontoret i Violgata 3A i Halden

Ulike spørsmål krever ulik oppfølging, og noen kunder ønsker å møte oss personlig med spørsmålene, mens andre ønsker å sende en kort beskjed på epost.

Vårt mål er å være der kundene er, og at det er kundene som skal være fornøyde med hvordan de kan nå oss, og ikke motsatt.

Har du noen eksempler på god kundeservice?

Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på dine erfaringer med god kundeservice.

Vet du om metoder som gjør oss i Monsternett enda mer tilgjengelige?

Og hva forventer du av kundeservice og oppfølging?

Kom gjerne med innspill til info@monsternett.no eller en av våre andre kontaktplattformer.

Les også:

Totalsummen avgjør om en bredbåndsleverandør er dyr eller billig
Hvor kraftig bredbånd trenger du egentlig?
Monsternetts kundeservice: Hjelp til selvhjelp

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute

Få varsel når nye bloggposter er ute!

Noe du lurer på?

Har du spørsmål, kommentarer eller noe annet du lurer på? Send oss en melding i dette skjemaet:

Ta kontakt:

Navn

Forespørselstype

Epostadresse

Melding

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute