Hva er god kundeservice for deg?
Det er mange måter å ta vare på kundene på. Monsternett har fire punkter vi forsøker å leve opp til.
Uansett hva grunnen til spørsmålene er, er det fire ting vi i Monsternett er svært opptatt av.
1. Vi skal alltid være positive og blide
Kundene er det viktigste for oss, og de er grunnen til at vi eksisterer.
Vi skal alltid hjelpe kundene. Og for å finne ut av ting sammen er det utrolig viktig at vi fra Monsternetts side er positive, imøtekommende og smiler.
Kundene skal føle seg trygge hos oss.
2. Vi skal være raske
Vi i Monsternett forstår at dersom noen opplever et problem er det viktig å få svar så fort som mulig. Vi etterstreber å være raske, og sørge for at kundene våre skal slippe å vente.
3. Vi skal gi gode svar og løse problemene
Det hjelper å være positiv og blid, og i tillegg hjelper det at vi er raske, men dersom vi ikke klarer å gi gode svar og løse problemene- ja, da er vi like langt.
Kunnskap er en viktig bit av god kundeservice.
Men, det mange kanskje ikke tenker på, er at vel så viktig er hvordan kundene kan nå oss. Hvis vi er utilgjengelige, da hjelper det lite at vi er positive, raske og gir gode svar.
4. God kundeservice handler om tilgjengelighet
Vi har lagt opp til at alle kan nå oss på forskjellige måter:
*
via telefon
*
via Facebook
*
via epost
*via kontaktskjema på vår hjemmeside
*ved å besøke oss på kontoret i Violgata 3A i Halden
Ulike spørsmål krever ulik oppfølging, og noen kunder ønsker å møte oss personlig med spørsmålene, mens andre ønsker å sende en kort beskjed på epost.
Vårt mål er å være der kundene er, og at det er kundene som skal være fornøyde med hvordan de kan nå oss, og ikke motsatt.
Har du noen eksempler på god kundeservice?
Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på dine erfaringer med god kundeservice.
Vet du om metoder som gjør oss i Monsternett enda mer tilgjengelige?
Og hva forventer du av kundeservice og oppfølging?
Kom gjerne med innspill til info@monsternett.no eller en av våre andre kontaktplattformer.
Les også:
Totalsummen avgjør om en bredbåndsleverandør er dyr eller billig
Hvor kraftig bredbånd trenger du egentlig?
Monsternetts kundeservice: Hjelp til selvhjelp