God kundeservice for deg
Det å ha fornøyde kunder er viktig for alle som driver næring, og Monsternett er ikke noe unntak. Vi gleder oss over mange hyggelige tilbakemeldinger fra folk, som er fornøyd både med produkter og kundeservice.
Det er mange måter å ta vare på kundene på, og det aller viktigste er selvsagt å ha svært gode produkter og tjenester.
Men, mange kunder har allikevel spørsmål. Det kan være vedrørende ting vi i Monsternett ikke har tenkt på, eller ting vi har forklart for dårlig.
Uansett hva grunnen til spørsmålene er, så er det fire ting vi er svært opptatt av:
1. Vi skal alltid være positive og blide
Kundene er det viktigste for oss, og de er grunnen til at vi eksisterer. Vi skal alltid hjelpe kundene. Og for å finne ut av ting sammen så er det utrolig viktig at vi alltid er positive, imøtekommende og smiler. Kundene skal føle seg trygge hos oss.
2. Vi skal være raske
Vi forstår at dersom noen opplever et problem så er det viktig å få svar så fort som mulig. Vi etterstreber å være raske, og at kundene våre skal slippe å vente.
3. Vi skal gi gode svar og løse problemene
Det hjelper å være positive og blide, og i tillegg hjelper det at vi er raske, men dersom vi ikke klarer å gi gode svar og løse problemene, ja, da er vi like langt. Kunnskap er en viktig bit av god kundeservice.
Men, det som mange kanskje ikke tenker på, er at vel så viktig er hvordan kundene kan nå oss. Hvis vi er utilgjengelige, da hjelper det lite at vi er positive, raske og gir gode svar.
4. God kundeservice handler om tilgjengelighet
Vi har lagt opp til at alle kan nå oss på forskjellige måter:
- via telefon
- du kan nå oss på Facebook
- via epost
- via kontaktskjema på vår hjemmeside
- og ved å besøke oss på kontoret
Ulike spørsmål krever ulik oppfølging, og noen kunder ønsker å møte oss personlig med spørsmålene, mens andre ønsker å sende en kort beskjed på epost.
Vårt mål er å være der kundene er, og at det er kundene som skal være fornøyde med hvordan de kan nå oss på, og ikke motsatt.
Artikkelen fortsetter under bildet.
Hyggelig med gode tilbakemeldinger fra kundene.
Har du noen eksempler på god kundeservice?
Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på dine erfaringer med god kundeservice.
Vet du om metoder som gjør oss enda mer tilgjengelig?
Og hva forventer du av kundeservice og oppfølging? Gi oss beskjed i kontaktskjemaet vårt!
Artikkelen fortsetter under bildet
Her finner du lenker til andre relevante sider
Her kan du lese mer om Bredbånd privat
Her kan du lese mer om Hyttebredbånd
Her kan du lese mer om Bredbånd til bedrift
Kontakt oss her for Kundeservice