!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0';n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script','https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '2014454605448880'); // Insert your pixel ID here. fbq('track', 'PageView'); $(window).on('load', function() { var _dcq = _dcq || []; var _dcs = _dcs || {}; _dcs.account = '8209758'; (function() { var dc = document.createElement('script'); dc.type = 'text/javascript'; dc.async = true; dc.src = '//tag.getdrip.com/8209758.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(dc, s); })(); });

Mer informasjon i.f.m. operatørbytte

Tusen takk for bestillingen!

I forbindelse med overføring, må vi vite hvem som er juridisk eier hos nåværende operatør (for eksempel Telenor). Juridisk eier er den som står registrert som eier av abonnementet i dag.

Vi erfarer noen ganger at abonnementet står på noen andre enn den man tror (eksempelvis at abonnementet juridisk sett står på kona, men at det er mannen som betaler). Dobbeltsjekk derfor at juridisk eier er riktig. På den måten unngår du forsinkelser i overføringen.

Navn på juridisk eier:

Fødselsdato (DD.MM.ÅÅÅÅ, eks. 01.01.1970):

Telefonnummer til juridisk eier:

Epostadresse til juridisk eier:

Vi bruker denne informasjonen til å finne deg hos eksisterende operatør. 

Dette er saksgangen videre:

1. Vi registrerer informasjonen og klargjør alt for bytte av operatør. Du må ikke si opp gammel leverandør ennå! Vi gir nærmere beskjed om når du skal si opp.

2. Du blir kontaktet nærmere når vi har fått bekreftet oppkoblingsdato. Vi sender dette normalt på SMS eller ringer deg. Her vil vi vanligvis også gi beskjed om at du kan si opp hos gammel leverandør.

3. På oppkoblingsdagen vil tjenestene fra den gamle operatøren bli koblet ned. Dette er da alle tjenester som går over fiberen, slik som Internett og eventuelt TV og IP-telefoni. Deretter blir Internett fra oss koblet opp. (Trenger du "vanlig" TV, bestiller du dette videre fra Strim, RiksTV, Allente etc. etter at Internett er overført til oss – ta kontakt med oss om du trenger hjelp med valg av løsning for TV eller IP-telefoni.)

Hvis du har noen kommentarer eller spørsmål kan du bruke dette kommentarfeltet: